luni, 1 august 2011

Acasă


Fiecare ar putea să vorbească despre ce înseamnă pentru el,  “acasă”.
Pentru fiecare acest cuvânt are o semnificaţie specială, dar, de fapt, el are un înţeles valabil universal.
Pentru mine este vatra, vatra care mi-a dat viaţă!
Vatra de unde iradiază căldura dătătoare de sănătate, de linişte, de împăcare!
Simbolic, vatra are o semnificaţie spirituală. 
Vatra este acolo unde arde focul, spiritul.
“Acasă”  este ceea ce uneşte fiinţele care gravitează în jurul acestei vetre.
Când mă gândesc la “acasă” nu fac altceva decât să-mi caut, să-mi regăsesc propria mea identitate.
Nostalgia acestui “acasă” este determinată de dorinţa de trăire superioară.
“Acasă” nu este neapărat locul unde te-ai născut!
Cred, sunt sigură că “acasă” este pentru mine locul unde pot sta de vorbă cu Dumnezeu. 
Şi asta poate fi oriunde. 
E nevoie doar de linişte interioară şi detaşare de cele lumeşti.
“Acasă” e acolo, e aici unde mă simt bine sufleteşte, unde sunt părinţii, unde  sunt copiii, unde sunt oameni curaţi, deschişi, care cred şi apreciază valorile spirituale.

Întrucât “acasă” e mai mult decât un cuvânt, e o trăire, un sentiment nobil!