duminică, 2 septembrie 2012

Sentimentele ploii

Dimineaţă, câţiva stopi mi-au bătut domol
la uşa sufletului.
Am deschis şi ploaia mi-a invadat viaţa.
M-a spălat de toate păcatele iubirii.
O las să se cuibărescă apoi în priviri
şi lacrimile cerului se preling uşor
pe obrazul timpului.
Vremea de afară mă influenţează
să retrăiesc toate sentimentele ploii.
Am descoperit că mă pot ascunde
în spatele cuvintelor-nori,
şi că pot dormi
în braţele cuvintelor-frunze.
Îmi e dor de ploaia din mine şi de sentimentele ei.


Vă invit (duminică, 02 septembrie 2012, ora 15.00)
“Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp”
pentru a trăi împreună sentimentele ploii!


Pentru cântecele ploii apelaţi la
ID: radio_enigma_romania

Umbrela se află la: Mariana Stratulat.
Cine o vrea (umbrela) plăteşte! Preţ negociabil!
Audiţie perfectă!


Cântă ploaia la fereastră
dor de Frunze, zi albastră,
noapte albă, floare-n glastră.

Plânge ploaia sus, în cer,
lacrimi mari, un gând-mister,
timpu-i rece, auster.

Soarbe ploaia câte-o viaţă,
totu-i trist, surâsu-ngheaţă,
lumea este o paiaţă.

Pleacă ploaia în ocean
stă închisă înc-un an
să îi fie de alean.

Am rămas cu ploaia-n gând
şi cu şoapte tremurând…
păsări pleacă rând pe rând...

Mariana Rogoz Stratulat
Panciu, 01 septembrie 2012