marți, 23 octombrie 2012

Am greşit! Iartă-mă!

De ce mi-e atât de greu să recunosc că am greşit?

Bine ne-am regăsit!
Vă invit astă seară
(marţi, 23 octombrie 2012, ora 20.00)
“Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp”
pentru a găsi răspunsuri la întrebări delicate,
cum ar fi cea de mai sus.

Fiecare om greşeşte mai mult sau mai puţin. Dar indiferent de gravitatea faptelor ne este foarte greu să ne recunoaştem  vinovăţia.

Oare de ce ?
Iată răspunsul meu:

Pentru că de multe ori înseamnă să ne cerem iertare, iar asta este cel mai greu. De-a lungul istoriei, oamenilor li s-a părut mai uşor să nu-şi mai vorbească, să se păruiască, să se injure, să se jignească, să se împuşte şi să se bombardeze decât să-şi ceară iertare.

La toate acestea eu am o soluţie:
data viitoare încearcă măcar o scuză timidă şi vezi ce se întâmplă.

Îţi mulţumesc,
Mariana Stratulat

Ascultă vocea gândurilor tale!

Îţi doresc clipe fără greşeală
şi puterea de a-ţi cere iertare pentru greşelile nefăcute!