marți, 9 octombrie 2012

Mie îmi place... Dar ţie?





Îmi place asta şi asta. O spunem de multe ori fără să ne dăm seama că ceea ce ne place ne caracterizeză ca personalitate dar ne şi diferenţiază faţă de semeni.
Multe lucruri ne fac să fim diferiţi unii de alţii.
Toate lucrurile care îţi plac, însumate te fac pe tine de fapt.
Şi mie îmi plac unele care îţi plac şi ţie, dar îmi plac şi altele, şi atunci suma aceea suntem noi. Noi înşine.

Mi-ar place ca în emisiunea
Pe cărări de viaţă, pe aripi de timp
(marţi, 9 octombrie 2012, ora 20.00)
să întocmeşti o listă cu ceea ce îţi place.

Vom descoperi câte puncte avem în comun şi câte ne diferenţiază.
Scrie aici ce-ţi place:
ID: radio_enigma_romania

Iar aici ascultă vocea gândurilor tale:

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Sunt Mariana Stratulat
şi-mi place frumosul, sinceritatea, simplitatea, onestitatea, bunul simţ, poezia, diacriticile, muzica, oamenii... să spun “te iubesc” şi să mi se spună acelaşi lucru, să ating, să miros, să aud, să văd, să simt... să trăiesc...

Ce îţi place pe internet?

Audiţie perfectă alături de oameni plăcuţi!