luni, 12 noiembrie 2012

O mână de ajutor

Un om alunecase într-o mlaştină şi numai capul îi mai ieşea din mocirlă. Striga cu toată puterea după ajutor. Curând o mulţime de oameni se adună la locul accidentului. Unul dintre ei se hotarî să încerce să-l ajute pe bietul om.
– “Dă-mi mâna!” îi strigă. “Te scot eu din mlaştină.”
Dar cel căzut în noroi continua doar să strige după ajutor şi nu întindea mâna.
– “Dă-mi mâna!” îi ceru omul de mai multe ori.
Dar răspunsul era de fiecare dată un strigăt jalnic după ajutor. Atunci cineva se apropie şi spuse:
– “Dacă vrei să îl ajuţi cu adevărat, cum de nu îi întinzi tu mâna şi aştepţi să ţi-o întindă el mai întâi? Întinde-i mâna şi salvează-l!”




Bună dimineaţa! Să aveţi o săptămână bună!
„Vă rog, să mă ajutaţi!”
Aţi cerut vreodată ajutorul cuiva? Cum vi s-a răspuns?
Astăzi (luni, 12 noiembrie 2012, ora 10.00), în emisiunea
MOZAIC
despre ajutorul ocazional
şi… vreţi să mă ajutaţi cu o dedicaţie sau o preferinţă muzicală?
ID: radio_enigma_romania
http://radioenigmaromania.ro/
http://live.radioenigmaromania.ro:8000/listen.pls
Vă mulţumesc,
Mariana Stratulat