luni, 31 decembrie 2012

Gânduri pentru ultima zi a anului...



Dragi prieteni,



Acum, în ultima zi a anului, vă dăruiesc gânduri senine şi cuvinte-dor.



Vă mulţumesc pentru că mi-aţi fost aproape.

Vă preţuiesc şi vă admir pentru încredere, adevăr şi credinţă.

Vă iubesc pe toţi, pentru că eu cred că, în fiecare om există scânteia divină şi e minunat atunci când reuşeşti să o descoperi. Iar eu am descoperit-o în fiecare dintre voi.

În anul care a trecut, am încercat să închid ochii faţă de răutatea lumii care nu poate fi controlată, faţă de cei care nu au putut sau nu au vrut să mă descopere şi să mă înţeleagă.

Aş fi dorit, din suflet, să schimb ceea ce poate fi schimbat, am încercat să cuceresc frumuseţea unor momente şi a fiecărei zile, să o aduc aici, să ne bucurăm împreună, pentru ca şi voi să simţiţi armonia vieţii şi trecerea lină a timpului.

Mi-aş fi dorit să reuşiţi să depăşiţi încrâncenarea care vă macină şi să lăsaţi sufletului libertatea de a iubi! Necondiţionat, pe oricine, fără resentimente!

Acum, la început de an, priviţi spre voi şi descoperiţi zâmbetul şi lacrima, bucuria şi tristeţea, pentru a vă recompune ca lumină, ca zbor, ca  bunătate!

Fiţi un strop de puritate în imensitatea perfectă a universului!

Fiţi oameni cu suflet alb, divin, fiţi oameni cu aripi de înger!


La mulţi ani celor de aici şi celor de nicăieri, prieteni şi neprieteni!


La mulţi ani, stimaţi ascultători şi dragi colegi!

Vă fie timpul linişte, bucurie şi înălţare!



Mariana Rogoz Stratulat

Panciu, 31 decmbrie 2012

Ganduri pentru ultima zi a anului - Mariana Rogoz Stratulat - 31 decembrie 2012 mp3

Asculta mai multe audio instrumentala