sâmbătă, 5 ianuarie 2013

De curând am descoperit că…

…sunt oameni care nu dau doi bani pe mine.
Da, am experimentat şi sentimentul acesta. Sunt oameni care-mi dau senzaţia că-s cea mai invizibilă femeie de pe planetă. Ok… este percepţia lor. Îi respect şi trec mai departe fără să privesc în urmă. Eu nu pierd nimic. Sentimentul este asemănător cu cel pe care mi-l dau persoanele care mă consideră inferioară.
Eu, de felul meu, sunt foarte deschisă în relaţiile cu oamenii. Mă expun, sunt sinceră, îi ajut, de regulă ţin partea celor slabi. Pentru felul meu de a fi sunt catalogată ca fiind slabă şi proastă. Dar nu asta contează pentru mine. În fond, eu am avut nişte ţeluri pe care le-am îndeplinit, mai am încă o grămadă care aşteaptă. Şi chiar dacă sunt imprevizibilă, nu-mi uit promisiunile!
Îmi place să fiu prostul care surpinde. Numai pe cei care au ochii şi sufletul să remarce. Restul nu contează.



Dar e important de ştiut că:

Sunt ceea ce-ai fi vrut şi tu să fii:
Un om frumos cu ochii vii –
o pasăre, o frunză, o cărare,
un dor, un gând, o sărutare,
un pas în amintirea unui gând,
un fir de iarbă verde tremurând,
un val spărgându-se de mal,
o doină plânsă din caval,
un strop de ploaie rece, primăvara,
căldura nopţii înstelate, vara,
şuierul vântului din munţi,
o trecere grăbită peste punţi…
Şi-amestecate toate într-un vis
sunt, ca şi tine, un cuvânt nescris.

Mariana Rogoz Stratulat
ianuarie 2013

Un comentariu:

  1. Vine - odată tot vine, chiar de l-am ocoli - momentul când realizăm căƒ suntem singuri, că de fapt tot timpul am fost singuri. Şi abia atunci înţelegem cu adevărat că suntem:
    "Singuri dar Împreunăƒ!"
    Şi ne retragem în Inimăƒ, toate inimile, şi incercăm să comunicăm, uneori chiar comunicăƒm ...
    ~
    Vă doresc un AN NOU cu Sănătate, Iubire, Armonie şi ... Joc! (să nu uităm să fim copii! ei sunt mereu împreună)
    ~
    Cornelius, :)
    PS: singuri, ne ataşăm; împreună, dăruim ~,

    RăspundețiȘtergere

salut