luni, 25 martie 2013

E luni!

Să-ţi fie săptămâna dulce vis! Zâmbete, Prieteni şi Iubire!


Un comentariu:


  1. Corina Roth: Azi este "Buna Vestire" asa ca,sa ne bucuram de o frumoasa zi din viata noastra,sa ne deschidem sufletul si sa incercam sa fim mai buni,mai intelegatori si un La multi,multi ani frumosi prietenei mele Marioara Mar din Botosani !

    Ana Blandiana
    Tu Esti Somnul


    Intotdeauna toti m-au iubit,
    Cei ce ma urau m-au iubit cel mai tare.
    Am trecut printre oameni
    Mereu acoperita de dragoste,
    Cum trec prin iarna
    Acoperita mereu de ninsoare.
    Legea talionului e fara mila.
    Iubirea cere iubire
    Cum sangele cere sange,
    Cand ninge
    Si lascive, amenintatoare,
    Funii lungi de argint
    Scamosat ma incing,
    Ninsoarea imi cere si mie sa ning.
    Dar eu trec prin zapada dormind,
    Tu esti somnul din care
    Nu vreau sa mai ies,
    Rar cate-o privire mai mare
    Distrata, uituca visez,
    Neaua moale ingheata pe mine,
    Ma strange,
    Mi-e cald in somn si bine
    Si stiu ca o sa mor,
    As fi iertata



    Daca m-as trezi din tine,
    Dar nu-mi doresc decat,
    De sub pleoapele inchise izvorat,
    Falfaitul acesta usor.
    Trec dincolo a de zapada,
    Spre inima celui din urma labirint,

    Unde m-asteapta-o dreapta judecata
    Care-o sa ma gaseasca vinovata
    Poate
    Si-o sa ma pedepseasca pentru toate
    Iubirile pe care le-am netrait dormind.

    RăspundețiȘtergere

salut