miercuri, 17 aprilie 2013

Gheorghe Gheorghiu ar renunţa la pletele pe care le are de la 18 ani cu o singură condiţie


Cântăreţul Gheorghe Gheorghiu a acceptat provocarea Poveştirilor Adevărate de a trece pragul unui salon cosmetic, pentru a beneficia de tratamente pentru podoaba lui capilară.


De aproape 41 de ani de când are plete, Gigi, aşa cum îi spun apropiaţii, nu a apelat niciodată la serviciile unui salon pentru a îşi întreţine părul. Acesta foloseşte în schimb şampoane dintre cele mai scumpe, aduse din America şi tot felul de uleiuri tratament.

Artistul a povestit pentru Acasă TV cum a început să îşi lase părul lung. “Am plete de la 18 ani. Când eram mic, aveam o mare problemă că mă tundeau scurt, aproape zero. Şi atunci am zis că nu am să mă mai tund niciodată, după ce voi creşte“, a declarat Gigi.
Gigi Gheorghiu s-a simţit foarte bine la salonul lui Cristi Pascu

Acesta a recunoscut că merge des la salonul de înfrumuseţare, însă nu pentru podoapa lui capilară, ci pentru alte servicii de întreţinere. “Mi se pare o idee preconcepută că bărbaţii nu se pot duce la salon. Eu mă duc şi îmi place să mi se tundă sprâncenele“, a mărturisit cântăreţul.
Gheorghe Gheorghiu a mărturisit că, în ciuda faptului că este îndrăgostit de pletele lui, ar accepta să se tundă, în schimbul unor beneficii materiale. Costul? O vilă în Buftea, de aproape 300.000 de euro.

Am găsit o vilă în Buftea cu 280.000 de euro. Chiar îmi doresc vila asta şi dacă mi-o cumpără cineva, m-aş tunde scurt“, a declarat artistul.
sursa: De Click.ro | click.ro