vineri, 18 octombrie 2013

Căutare zadarnică...



Fiecare clipă de căutare este o clipă de regăsire.
Paulo Coelho



Caut o cărare, caut ceva... nu ştiu ce caut...
Mă privesc şi nu mă recunosc... nu ştiu cine sunt...
Mă strig şi nu mă aud...
Pipăi întunericul şi frigul din mine...
Picioarele mi-au amorţit şi paşii au îngheţat în urme de căprioare speriate... De lupii care sunt tot mai aproape, tot mai flâmânzi...
 Mă las sfâşiată de neputinţa unui ţipăt de cocor oprit din zborul vieţii...
 Aripile mi s-au frânt şi... cad... cad...
Un fir de iarbă veştedă încearcă neputincios să mă prindă...
Se frânge sub greutatea tristeţii şi…
Lacrimile norilor  se scurg cuminţi  în negrul cald al ţărânei...
Închid ochii şi visez… nu mai mă caut… nu mai mă strig… nu mai… doar visez…

Mariana Rogoz Stratulat – 18 octombrie 2013