sâmbătă, 19 octombrie 2013

Un gând evadat din Dor



Îţi doresc o zi cu dor de viaţă!

* * *

Spune întotdeauna ce simţi şi fă ceea ce gândeşti.
Dacă aş şti că
asta ar fi ultima oară când te voi vedea dormind,
te-aş îmbrăţişa foarte strâns
şi l-aş ruga apoi pe Dumnezeu
să fiu păzitorul sufletului tău.
Dacă aş şti că
asta ar fi ultima oară când te voi vedea ieşind pe uşă,
ţi-aş da o îmbrăţişare, un sărut
şi te-aş chema înapoi să-ţi dau mai multe.
Dacă aş şti că
asta ar fi ultima oară când voi auzi vocea ta,
aş înregistra fiecare dintre cuvintele tale
pentru a le putea asculta o dată şi încă o dată
până la infinit.
Dacă aş şti că
acestea ar fi ultimile minute în care te-aş vedea,
aş spune “te iubesc”
                                                  şi nu mi-aş asuma, în mod prostesc,
gândul că deja ştii.

Gabriel Jose Garcia Marquez

* * *

Mă doare gând, mă doare dor,
mă doare suflet de cocor
c-am rătăcit cărarea-n vis
şi m-am pierdut în necuprins,
în veşnicia clipelor,
în zbaterea aripilor.

Mă doare lacrima în cânt,
mă doare gândul în cuvânt.

Mariana Rogoz Stratulat – Lacrima din Paradis