vineri, 27 decembrie 2013

Dacă te iubesc…



Dacă te iubesc, poţi obţine orice de la mine:
 timpul meu, dragostea mea,  banii mei, familia mea,
câinele meu, banii câinelui meu, totul.
Dacă te iubesc, voi îndura eu durerea ta,
îţi voi plăti eu datoriile (în toate felurile posibile),
te voi proteja de temerile tale,
voi proiecta asupra ta tot felul de calităţi pe care de fapt nu le ai
 şi voi cumpăra cadouri de Crăciun întregii tale familii.
Am să-ţi dau soarele şi ploaia şi,
dacă ele nu sunt disponibile imediat,
am să stau la rând pentru ele.
Am să-ţi dau toate astea şi chiar mai mult,
până când am să ajung atât de extenuată şi de golită,
 încât singurul mod de a-mi recăpăta energia
 va fi să mă îndrăgostesc de altcineva.
Ştiu doar că sunt extenuată de consecinţele pasiunilor haotice
şi ale alegerilor pripite pe care le-am făcut o viaţă întreagă.

Mănâncă. Roagă-te. Iubeşte  - Elizabeth Gilbert