miercuri, 19 martie 2014

Mozaic



E timpul să călătorim!

Ce înseamnă pentru tine o călătorie?
Care este cea mai frumoasă călătorie pe care ai făcut-o?

 Povesteşte despre ea
 în emisiunea
MOZAIC
(19 martie 2014, ora 16.00),
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!



Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Nu uita de dedicaţii, mesaje, poezii şi alte gânduri!


Astăzi ascultăm muzică folk!
Viaţa este o călătorie?


Este un lung şir de trăiri în absurd
şi iluzii inutile?
(Întrebarea este sugerată de doamna Marcela Rozen,
o prietenă de departe şi totuşi de foarte aproape)

“Viaţa este o călătorie, nu o destinaţie.”
Waldo Emerson

Un comentariu:

  1. Viaţa e un dans!
    Ea nu este nici bună, nici rea. E o mişcare, un continuum.
    Alegerea este una simplă: dansezi sau nu. Decizia de a dansa sau nu, nu te va scoate de pe ringul de dans. Dansul va continua în jurul tău. Dansul va continua şi tu eşti parte din el.

    Am intrat în dansul vieţii la fel ca voi, ca să cresc întru înţelegere şi acceptare, ca să trec de la iubirea condiţionată la trăirea iubirii fără condiţii. Nu există nimic din ceea ce tu ai simţit sau ai trăit ca experienţă, din care să nu fi gustat şi eu. Cunosc fiecare dorinţă şi fiecare frică, deoarece am trăit trecând prin toate. Iar eliberarea mea de ele nu a venit prin vreo dispensă specială.
    Vezi tu, eu nu sunt un dansator mai bun decât tine. Mi-am oferit, pur şi simplu, disponibilitatea de a participa şi de a învăţa.
    Fiecare poate să danseze!

    Vă mulţumesc pentru dans!

    RăspundețiȘtergere

salut