duminică, 23 martie 2014

Mozaic



Eu cred că primăvara e cel mai urât anotimp!
Părerea ta care este?

Spune-ţi-o  în emisiunea
MOZAIC
(24 martie 2014, ora 16.00),
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!


Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Nu uita de dedicaţii, mesaje, poezii  şi alte gânduri!

Nu-i aşa că cel de-al cincelea anotimp este
ZÂMBETUL?

Un comentariu:

  1. Dimineaţă, eram ferm convinsă că primăvara este cel mai urât anotimp. Acum însă, după ce voi, dragi prieteni, mi-aţi scris aici şi mi-aţi trimis mesaje şi melodii în cadrul emisiunii, mi-am schimbat părerea. Citindu-vă gândurile mi-am dat seama că primăvara înseamnă pomi înfloriţi, păsări vesele care ciripesc, natură care se trezeşte la viaţă!
    Nu-mi doresc decât să miroasă a Cer primăvăratic, a flori gingaşe de cireş şi a zâmbete îmbrăcate în culoare. Să se nască florile din pământul rece, să zboare fluturii îmbrăcaţi în veşminte noi, să miroasă timpul a soare cald, iar iarba verde să ţipe de fericire sub tălpile noastre. Să alergăm sub ploile calde ale primăverii, să lăsăm razele soarelui să ne danseze pe chip şi în păr, să deschidem ochii spre Cer şi spre minunile de lângă noi. Să învăţăm să zburăm spre sufletele păsărilor care ne cântă bucuria,
    Să fie primvară!
    Să ne purtăm dorurile în ochi, să visăm, iar florile de cireş să ne sărute privirile.
    Să miroasă a verde şi a roşu!
    Veniţi cu mine să respirăm primăvară!
    24 martie 2014

    RăspundețiȘtergere

salut