duminică, 30 martie 2014

Mozaic



Ce faci într-o duminică îmbrăcată în iubire divină?



Eu mă gândesc la Tine!
Tu la cine te gândeşti?

Vom afla în emisiunea
MOZAIC
(30 martie 2014, ora 21.00),
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!



Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Nu uita de dedicaţii, mesaje, poezii şi alte gânduri!

Ce-ai face
dacă orice gând al tău aş fi eu?

Un comentariu:


  1. În ultima perioadă mă gândesc tot mai mult că fericirea mea şi starea mea sufletească, depind de ceea ce gândesc şi încerc să gândesc pozitiv. Încerc din răsputeri să văd doar lucrurile bune sau cel puţin să mă concentrez doar asupra acestora.
    De aceea:

    Mă gândesc la tine în timp ce merg, în timp ce vorbesc, în timp ce respir, în timp ce râd…
    Mă gândesc la tine când mă trezesc şi te simt în sufletul meu.
    Mă gândesc la tine când mi-e frică de viaţă, când încetez să mai exist, când aş vrea să te uit pentru totdeauna dar şi când aş vrea să te iau cu mine dincolo de marginile timpului.
    Mă gândesc la tine când în palme mi se sinucid speranțe care poartă pe chip un steag alb numit tăcere, când războiul dintre Apus şi Răsarit naște infinitul Şi când Lângă mine stau Îngeri să îmi calmeze febra cu care te doresc uitării…

    Ce-ai face tu în locul meu dacă orice gând al tău aş fi eu?

    Mă gândesc la fiecare dintre voi pentru a vă mulţumi! Pentru minunile ascunse în voi, pentru libertatea gândurilor, pentru zborul iubirii!

    RăspundețiȘtergere

salut