joi, 3 aprilie 2014

Mozaic





Se spune că
ce îi mai bun pe lume are un singur preț:
cel al unei mari dureri.
Oare așa să fie?

Răspunsurile vor fi citite în emisiunea
MOZAIC
(03 aprilie  2014, ora 12.00),
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!



Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Nu uita de dedicaţii, mesaje, poezii şi alte gânduri!

Aţi simţit în vreun moment al vieţii
dorinţa de a renunţa la ceva?

Un comentariu:

  1. “Libertate nu înseamnă doar să faci ce vrei, uneori înseamnă renunţare.”
    Kobo Abe

    Astăzi am renunţat la ceea ce îmi propusesem să fac, pentru a realiza o emisiune de radio. Când mi s-a propus să “acopăr” spaţiul de emisie 12.00-14.00, am ezitat între a refuza sau a accepta.
    Mi-am amintit că Joseph Campbell spunea: “Trebuie să fim dispuși să renunțăm la viața pe care ne-am planificat-o pentru a avea viața care ne așteaptă.”, şi am răspuns afirmativ.
    M-am întrebat: - Oare ascultătorii mei cum privesc ideea de renunţare.
    Aşa s-a născut emisiunea de astăzi, în cadrul căreia am descoperit cât de deschişi sunt oamenii, cât de prezenţi cu gândurile, părerile, concepţiile lor despre viaţă şi tot ce implică ea.
    În tema de discuţie a fost inclusă şi ideea de durere ca urmare a renunţării la ceva, la cineva, la propria viaţă. Aceasta mi-a fost sugerată, indirect, de postarea unei prietene, Nela Ciobanu, căreia îi mulţumesc! Chiar dacă dezbaterea s-a abătut uneori de la linia principală, consider că fiecare a înţeles că renunţarea este cea mai mare și una dintre cele mai grele lecții pe care le avem de învățat pe acest pământ.
    Prin renunțarea la încercarea de a ne controla viața ne arătăm cu umilință limitele umane și acceptăm cu seninătate ghidarea lumii spirituale. Atunci lucrurile încep să se așeze în viața noastră, ducându-ne către împlinirea menirii noastre.
    Mulţumesc celor care au trimis mesaje-comentarii, poezii, dedicaţii şi alte rânduri-gânduri, dar şi celor care s-au oprit un minut pentru a citi!

    RăspundețiȘtergere

salut