marți, 8 aprilie 2014

Mozaic



“Tare sunt singur, Doamne, şi pieziş,
Copac pribeag uitat în câmpie,
Cu fruct amar şi cu frunziş
 Ţepos şi aspru-n îndârjire vie… ”
Tudor Arghezi

Îţi este teamă de singurătate
sau îţi e prietenă?

Spune-ne în
MOZAIC
(08 aprilie  2014, ora 20.00),
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!


Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Nu uita de dedicaţii, mesaje, poezii şi alte gânduri!

Pentru a evita singurătatea,
ce compromisuri faci?

"Singurătatea nu e o victorie înaintea celorlalţi,
ci e de fapt un naufragiu personal."
Octavian Paler

Un comentariu:

  1. "Singurătatea nu e o victorie înaintea celorlalţi, ci e de fapt un naufragiu personal."
    Octavian Paler

    Eu am perceput singurătatea ca depinzând de multe aspecte.
    Cea pe care o aleg eu, e minunată. Cea pe care ţi-o impun alţii, e dureroasă.
    Singurătatea aleasă e benefică, benefică pentru minte, benefică pentru suflet. Şi singurătatea asta benefică pentru inimă şi creier, e un Rai personal. E libertate.
    Singurătatea impusă de alţii o las altora să o discute. Nu m-am luptat prea mult cu ea, din fericire. Şi când am facut-o, am ştiut să găsesc forţa de a o înlocui cu compania altor oameni care ştiu să nu te facă să te simţi singur. Singurătatea din pasajul din Paler cu siguranţă se referă la singurătatea impusă de alţii.

    În cazul singurătăţii pe care o alegi tu, eu pot spune cu usurinţă că este o victorie, dar nu împotriva celorlalţi. Nu are de-a face cu ei. Ea are de-a face doar cu tine. E singurătatea care îţi oferă libertate, descătuşare, ruperea de lume. E tot ce poate fi mai frumos. Dar e greu de păstrat, greu de suportat mult timp.

    Aş mai avea de spus, dar… poate altădată…

    Până atunci vă mulţumesc şi vă doresc bucuria vieţii!

    Când ne simţim singuri să ne oprim o clipã şi să ne amintim de noi înşine, sã privim în jur ceea ce pânã atunci nu am văzut: oamenii, plantele, animalele, viaţa care palpitã...


    8 aprilie 2014

    RăspundețiȘtergere

salut