luni, 26 mai 2014

Mozaic - ediţia de seară



Ce faci astă seară?
Ce zici de o şuetă cu prietenii?
Îţi dau întâlnire la

MOZAIC
(27 mai 2014, ora 20.00),
- ediţia de seară -
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Să spunem vorbe, să vobim... despre vorbe...

Mai avem nevoie de vorbe?


Un comentariu:


  1. Nu putem schimba lumea, educa nici atât. Sunt eu naivă, dar în sensul ăla boem care s-a cam perimat din păcate. Ce știu este că nu vreau să fug de realitate chiar dacă e plăcut să te înconjuri doar cu oameni pe calapodul propriu. Și pragmatic și sentimental am fugit toată viața de confort, de compromis, de convenabil.
    Vorbe… vorbe de trebuință nu am să vă dau. Am trecut printr-o perioadă de tăcere interioară, printr-o perioadă zbuciumată despre care n-am zis un cuvânt, n-am scris o literă. Asta e lecția mea pentru voi: să nu credeți că știți un om doar pentru că are blog și-un perete de facebook plin cu postări, nici pentru că ați citit ce tot scrie de cinci ani, nici pentru că e deschis la mărturisiri și la povești de viață. Mereu e mai mult de atât și mai mult și încă pe atât.

    Vă mulţumesc pentru modul elegant în care m-aţi ascultat, aţi comentat, aţi dăruit!
    Mariana Stratulat

    RăspundețiȘtergere

salut