duminică, 25 mai 2014

Mozaic



Bună dimineaţa!
Ascultă

MOZAIC
(26 mai 2014, ora 16.00)
                            
cu ştiri, informaţii, noutăţi.

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Fă-ţi din ziua ta cale spre bucurie!

Ce fel îţi este ziua de azi? Mică sau mare?


Un comentariu:


  1. Astăzi, emisiunea Mozaic m-a adus mai aproape de voi, de ziua voastră perfectă.
    Fiecare şi-a exprimat părerile despre ce este o zi, în general, ce este o zi perfectă, în special.
    Mulţumesc! Vă aştept mereu, la fel de deschişi către dialog!

    Ca de obicei, în emisiune şi-au găsit loc şi gândurile mele, care au fost formulate astfel:

    “Deseori privesc în jurul meu bucurându-mă de fiecare fir de iarbă ce-mi mângâie piciorul, de fiecare rază de soare ce-mi încălzeşte obrazul, de fiecare picătură de ploaie ce-mi spală tristeţea gândurilor, de fiecare om ce-mi zâmbeşte sau nu…
    Şi mă minunez de armonia perfectă ce mă înconjoară.
    Mă consider o fiinţă perfectă ce respiră cu nesaţ mireasma divină a vieţii!
    Trăiesc în fiecare zi o zi perfectă fiind eu însămi.
    Şi Tu, şi Tu, şi Tu eşti perfect căci întru perfecţiune ne-a creat Cel necreat.
    Important este să ne amintim asta în fiecare clipă.
    Lumea în care trăim este stropul divin de perfecţiune în infinitul universului!
    Crede în bine, în bunătate, în prietenie, în frumos, crede că prea complicata ecuaţie a vieţii se rezolvă cu un singur cuvânt: Iubire!”

    Trăieşte perfecţiunea în bucuria perfecţiunii de a fi!

    RăspundețiȘtergere

salut