sâmbătă, 14 iunie 2014

Mereu alături de Tine



Muzică şi gânduri răzleţe!
(sâmbătă, 14 iunie 2014, ora 20.00)

Bună ziua!

Mereu alături de Tine

Mariana Stratulat
şi

Un gând, o vorbă şoptită la ureche,
un dor, o pasăre în zbor spre fericire,
un zâmbet, o adiere de vând hoinar -
toate sunt ale tale!
Numai dacă scrii aici:
ID: radioenigma

Astăzi e liber
la dedicaţii şi preferinţe muzicale!

Care e melodia ta de suflet,
care e cuvântul ce te defineşte,
care e gândul ce nu te părăseşte?



Cantecele noptii cu Mariana Rogoz Stratulat

Asculta mai multe audio

Un comentariu:

  1. O seară caldă… Gânduri pierdute… Gânduri rătăcite… Gânduri răzleţe… Ganduri regasite...

    Înseara asta gândurile mele vor să vorbească…
    Mă pierd în gânduri. Mă pierd cu totul câteodată şi uit de lumea înconjurătoare.
    De tot ce îmi repugna. Încerc să scap de realitate şi mă pierd în imensitatea gândurilor…
    Liniştea mă înconjoară. Una prevestitoare de rele. Pentru că în orice linişte vuieşte sunetul unui sâmbure de furtună.
    Oare mâine ce tornadă îmi va mai lua sufletul? Ce ploi torenţiale îmi vor biciui gândurile sau ce avalanşă de cuvinte îmi va aduce un gust amar pe cerul sufletului meu?

    Mulţi dintre noi îşi trăiesc viaţa fără să-şi spună găndurile.
    Le închid într-o colivie neagră, zăvorâtă cu multe lacăte. Cheile s-au pierdut demult!
    Nu le mai găseşte nici ariciul!

    Dar noi, astă seară, am încercat să le redăm libertatea zborului, să plutească spre seninul nemărginirii.
    Şi am reuşit!
    Gândurile voastre, gândurile mele s-au împletit armonios şi au cântat, şi au dansat, şi au zburat...
    Vă îmbrăţişez cu gândul! Şi vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

salut