miercuri, 18 iunie 2014

Mozaic - ediţia de seară




Mă bucur că eşti bine, Prieten drag!
Vino
să asculţi
MOZAIC
(18 iunie 2014, ora 20.00),
- ediţia de seară -
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Am pentru Tine o întrebare mare şi utilă:
Cum te simţi suflet măreţ?


Un comentariu:

  1. Oameni buni, câţi m-aţi ascultat în această emisiune, nu vreau să credeţi că m-am pus aşa, năprasnic, pe capul vostru, să vă dăscălesc şi să vă oblig să vă simţiţi „wow”, doar pentru că eu mă simt minunat!
    Dar pentru că trăim într-o lume complicată în care motivele de fericire par tot mai greu de găsit (dar nu imposibil!), m-am gândit că noi, împreună, vom reuşi să aducem în viaţa noastră câteva raze de bucurie care să ne determine să afirmăm: „Astăzi, mă simt „wow”!”
    Timp de două ore am trecut în tabăra optimiştilor: am ascultat muzică, am râs cu poftă, am privit sentimentele pozitive ca pe o cale sigură de succes, am stat la taclale despre tot şi despre nimic, ne-am făcut timp pentru o altfel de activitate.
    Vă rog, zâmbiţi!
    Hai, curaj, n-o să doară! Din contra, s-ar putea să vă facă să vă simţi mai bine!
    Închei spunându-vă o maximă care îmi place foarte mult: "Fiecare om este ceea ce este datorită alegerilor pe care le face" – Marian Rujoiu
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

salut