luni, 30 iunie 2014

Mozaic - ediţia de seară



Sunt încântată de fiecare zi,
de oamenii pe care îi întâlnesc,
de iubirea eternă a Creatorului meu.

Voi pentru ce sunteţi recunoscători?

Astăzi
(30 iunie 2014, ora 18.00)
vom vorbi despre

RECUNOŞTINŢĂ
în emisiunea

MOZAIC
(emisiuea care îţi dăruieşte dragoste)

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Recunoştinţa este o virtute a sufletelor nobile”.
Esop



Un comentariu:

  1. Înainte de a intra în emisie am ascultat Boléro-ul de Ravel în interpretarea Orchestrei Simfonice a Radioului danez condusă de Sergiu Celibidache, un concert de prin 1971. Timp de 17.42 minute mi-au trecut prin minte şi prin suflet mii de gânduri, mii de trăiri. Am ascultat, am privit, am plutit…
    S-a revărsat în mine şi peste mine întreaga istorie, m-au invadat stelele şi norii, munţii şi apele, copacii şi pietrele, toate sunetele şi luminile universului, toate neamurile ce s-au trecut pe acest pământ şi aiurea… Pentru ca în final să pot rosti un singur cuvânt: fascinant!
    Pentru rostirea lui sunt recunoscătoare primului dor al creaţiei dăruit nouă, dar şi ultimului suspin de dincolo de marginea nesfârşitului…
    Nu ştiu de ce am ascultat tocmai acest concert, aşa cum nu ştiu de ce te iubesc pe tine, de ce exist acum, aici.
    Nu ştiu ce înseamnă viaţa, dar ştiu că sunt recunoscătoare că trăiesc, că simt, că iubesc, că sunt!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

salut