miercuri, 4 iunie 2014

Mozaic - ediţia de seară



Mă bucur că te-am întâlnit şi azi!

Te invit să asculţi
MOZAIC
(04 iunie 2014, ora 20.00),
- ediţia de seară -
emisiunea care îţi dăruieşte
DRAGOSTE!


Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Ce este frica?
Prieten sau duşman?

Un comentariu:

  1. Una dintre cele mai mari bariere în drumul nostru de a obţine ceea ce vrem este frica. Uneori, frica ne apare ca un monstru oribil care vrea să ne distrugă.
    În realitate, nu este chiar aşa; dacă întelegem frica, ea ne poate fi un aliat.
    Frica este doar un răspuns. La tot ceea ce ni se întâmplă, răspundem.
    Când simţim frica, avem mai multe căi de a ne manifesta. Una dintre acestea este de a fugi, evitând ceea ce ne provoacă frica. Câteodata, această cale este cea mai înţeleaptă cu putinţă. O altă cale este să luptăm şi să distrugem obiectul fricii. Şi aceasta are sens şi funcţionează uneori.
    Cele două căi sunt cele mai întâlnite atunci când considerăm frica un monstru care ne vrea răul.

    Cum ar fi dacă ne-am gândi că frica ne este un aliat de preţ? Cum ar fi să ne gândim că frica ne este un prieten care are grijă de noi, avertizându-ne că este cazul să fim mai atenţi, să vedem ce putem face pentru a evita o pierdere sau un eşec?
    Frica ne poate fi un ghid preţios, ajutându-ne să ne descoperim calea de urmat. Decizia ne aparţine, putem folosi ce ne spune, dar să n-o lăsăm să ne controleze.
    Frica este prietena mea şi mă ajută să descopăr la ce este bine să fiu atentă. Îmi ascult frica şi acţionez când simt că este cazul. Îmi aduc aminte că singura cale de a construi curajul este de a acţiona în prezenţa fricii, nu de a o evita.

    Vă mulţumesc că nu v-a fost frică să mă însoţiţi pe tot parcursul emisiunii!

    RăspundețiȘtergere

salut