miercuri, 2 iulie 2014

Mozaic - ediţia de seară




“Defectele mele sunt principala mea calitate.”
Octavian Paler


Astăzi
(02 iulie 2014, ora 20.00)
vom vorbi despre

DEFECTE
şi mai puţin despre calităţi
în emisiunea

MOZAIC
(emisiunea care îţi dăruieşte dragoste)

Mariana Stratulat
te aşteaptă aici

Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

Foloseşte
ID: radioenigma
pentru dedicaţii şi preferinţe muzicale,
zâmbete, gânduri,
mesaje şi urări.

Dacă ar fi ca alţii care te cunosc
să vorbească de defectele tale,
ce ar spune?
Care ar fi lucrurile negative pe care le-ar spune ei?


Un comentariu:

  1. “Defectele mele sunt principala mea calitate.”
    Octavian Paler

    Despre defectele mele şi despre defecte, în general, s-a vorbit în emisiunea din această seară.
    Mai întâi însă am dorit să ştim ce este perfecţiunea. Iată ce am aflat:
    Perfectiunea este atingerea divinului de clipa noastră efemeră...
    O simţim dar nu o vedem!
    Am vrea să o atingem, să o gustăm, să o cunoaştem, dar nu putem ajunge la ea niciodată, oricât de mult ne-am dori şi ne-am obosi.
    Nimeni nu a reuşit până acum. Doar a trăit iluzia perfecţiunii.
    Ceea ce contează însă e lupta pentru perfecţiune.
    Desigur, nu e bine să exagerăm cu această lupta. Consumarea de sine exagerată, în cazurile nereuşite, duce la o deplină dezamăgire care poate depăşi dorinţa aceea de a câştiga lupta, iar dezamăgirea poate duce la deprimare.
    Şi totuşi tindem spre perfecţiune. De ce? Nimeni nu ştie!

    Ca şi Octavian Paler, o spun şi eu: “Mă dovedesc, se pare, fidel defectelor mele!”

    Defectele mele sunt multe, am greşit mult…

    …deși iubesc oamenii și îmi dedic o foarte mare parte din timp muncii mele, nu numai că nu sunt perfectă, dar și eu am jignit, rănit, înjurat, criticat, manipulat, uneori chiar oamenii dragi mie. Am și eu temeri, amânări, stări proaste. Fac multe greșeli și pe cât posibil învăț din ele. De regretat, nu regret nimic, însă repar ce pot. Și vorba unui om drag mie…”You`re only human”

    De ce ți-am spus toate astea?
    Pentru că ești un om valoros și capabil să faci ORICE! Nu te mai compara cu alții! Nu-i mai privi ca și când ar fi fără defecte și tu ai fi prea mărunt.
    Oricine ți-ar greși, amintește-ți că îți livrează un cadou. Nu e o persoană rea, ci lecția e dură.
    Și când întâlnești pe cineva cu care rezonezi și îl etichetezi om bun, fii recunoscător și vezi ce poți învăța și din relația asta.
    Fii mai îngăduitor cu tine însuți. Ai făcut greșeli și vei mai face. Ai defecte, dar și calități. Toate experiențele, cu părțile tale bune sau mai puțin bune, au dat forma omului care ești astăzi. Și dacă vrei să schimbi ceva și să-ți transformi defectele în calități, de tine depinde să o faci.

    Te îmbrățișez cu dragoste și entuziasm!

    Îţi mulţumesc că eşti!

    RăspundețiȘtergere

salut