luni, 18 august 2014

Mozaic - ediţia de seară



Ce lucru  ţi-ai dori
să se întâmple măcar încă o dată
în viaţa ta?

Te aştept astă seară la
Mozaic
(19 august 2014, ora 20.00)
pentru a-ţi dărui gândurile mele,
liniştea şi lumina din suflet
şi, mai ales, iubirea mea!

Vino şi tu cu bucuria clipei de a fi împreună!

Sunt
Mariana Stratulat
şi te rog:

Ascultă vocea gândurilor tale!


Te aşteptăm şi pe Facebook la adresa:

ID: radioenigma

Scrie cum e viaţa ta acum!
Mulţumesc!


Un comentariu:


  1. Drumul în viaţă e un labirint plin cu căi misterioase şi întortocheate dar atât de simple.
    Îl râvnim, îl visăm… Nu trebuie decât să ne lăsăm pătrunşi de aroma enigmatică! Să îmbrăcăm toate formele acestor linii, unele drepte, altele rotocolite şi pânza să ne fie scopul unei măsuri nelimitate în concordanţă cu principii stabilite dinainte ca efectul să fie de o frumuseţe intensă şi finalitatea să aibă acea limpezime muzicală şi euforică.
    M-am plimbat printre liniile vieţii încălţată cu papucii jucăuşi ai stelelor, am răsărit în suspinul apelor şi am adormit în cântul mângâietor al ierbii… pentru a reveni mai îndrăgostită de viaţă, de oameni, de timp…
    Vă dăruiesc zâmbetul senin şi imens al cerului, bucuria luminii născută din iubire!
    Vă dăruiesc liniştea tainică din sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere

salut