luni, 26 ianuarie 2015

Am nevoie de ajutor



Am iarăşi întrebări la care,
vă rog,
 să mă ajutaţi să găsesc răspunsuri.
Vă mulţumesc!
Oare fac bine că vă cer ajutorul?

**********

Ce înseamnă pentru tine să ceri ajutorul?
Când trebuie să-l ceri şi cui?
De ce ne este greu să recunoaştem
 că avem nevoie de ajutor?


“Ajută pe oricine,
dă-i oricui vine să ceară de la tine,
 chiar dacă nu-l poţi ajuta
decât cu puţin.”
Richard Wurmbrand

Iar m-am rătăcit… Cine mă ajută?
Vreau în casă! Mi-e foame!!!!!!!!!!



“Nu striga nimănui “rătăcitule”,
fără să fii gata a-l aduce pe drumul cel drept.”
Nicolae Iorga

“A cere ajutor e un semn de înţelepciune şi de tărie de caracter.
Nimeni nu trece prin viaţă sau nu lucrează de unul singur.”
Bruce Hyland


A cere ajutor e un act de curaj, o laşitate, o slăbiciune, o frică, neputinţă, orgoliu rănit, ego suferind, frustrare, relaxare… şi lista poate continua.