marți, 24 februarie 2015

Dragostea - cântecul şi poezia sufletului meu



"Eu cred că dragostea a îmbinat sufletele noastre şi le-a unit într-un cântec şi o poezie pentru eternitate.
Eu cred că dragostea e vioara şi arcuşul ce spun unduios povestea sufletului nostru, ce o împrăştie suav în imensitatea vieţii.
Eu cred că dragostea e un zbor către nemărginire şi ea va dăinui veşnic.
Eu cred că dragostea eşti Tu şi El şi Eu şi Noi şi fiecare fiinţă care vibrează înălţător la atingerea de vers şi de cânt.
Eu cred că dragostea este cel mai măreţ şi mai nobil sentiment ce ni l-a hărăzit Dumnezeu.
Sunt convinsă că din dragoste se nasc cele mai frumoase versuri, cele mai frumoase melodii…
Şi mai cred că tot aşa trebuie citite, cântate şi ascultate.
Şi înţelese, măcar cu un strop de iubire."

( Mariana Rogoz StratulatDragostea - cântecul şi poezia sufletului meu)


Deşi a trecut ceva timp de când am scris acest text, eu privesc dragostea în acelaşi fel. Iubirea e ceva divin, ce creşte şi devine floare până dincolo de cuvinte!

Mulţumesc Nelei Ciobanu pentru că mi-a amintit că dragostea e mereu în sufletele noastre şi ea vibrează cu aceeaşi intensitate oricând şi oriunde!