marți, 5 mai 2015

Doar un cuvânt…



Recunoştinţa, mulţumirea sunt nişte puteri
care dezintoxică organismul,
neutralizează otrăvurile,
reînnoiesc materialele.
Deci, învăţaţi să mulţumiţi.
Zilnic, de mai multe ori pe zi, repetaţi:
“Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc…”
Omraam Mikhael Aivanhov

Poate un singur cuvânt e prea puţin  pentru a-mi arăta recunoştinţa faţă de tine, Omule venit de nicăieri ce mi-ai înstelat nopţile şi mi-ai însorit zilele.
Şi totuşi, într-un simplu, chiar banal, “mulţumesc!”, adun toate sentimentele ce ţi le dăruiesc în fiecare clipă.
Chiar dacă mi-ai spus că m-aş fi descurcat şi singură, fără ajutor, dă-mi voie să consider gestul tău ca o faptă bună, izvorâtă din suflet, din dragoste, ce merită întreaga mea consideraţie.
Respect, admiraţie şi preţuire!
Mulţumesc!