joi, 7 mai 2015

Oglinda



"Am avut timp să fiu egoist şi superficial, am avut timp să fac din regrete o boală incurabilă. Am avut timp să descopăr că lumea în care mă aflu nu e lumea în care mi-aş fi dorit să trăiesc, fără să fiu sigur că există vreuna cu care aş fi fost compatibil. Am avut un vis straniu. Mă aflam dinaintea unei oglinzi care se pietrifica sub ochii mei. Uimit, am văzut-o transformându-se în zid. Ulterior, n-am mai simţit nevoia să caut alt răspuns în privinţa destinului. Nu poţi fugi de tine însuţi nici măcar când o vrei cu tot dinadinsul. Sau mai ales atunci."
Octavian Paler





Oglinzile

Oglinzile
multiplică imaginea
la nesfârşit...
Pe mine
şi
reflexiile mele...
Sunt
peste tot...

Stinge lumina!
Oglinzile
devin ferestre.

Stinge lumina
din tine!

Mariana Rogoz Stratulat
Ochii din cuvinte, ed. PIM, Iaşi, 2014
Mi-s clipele oglinda stravezie de Mariana Rogoz Stratulat

Asculta mai multe audio