duminică, 10 mai 2015

Sunt muzica…



Să vă fie inima muzică de stele…


M-am născut într-o clepsidră
sub un zâmbet de lumină...
Tatăl mi-a fost Curcubeul,
Liniştea, măicuţa sfântă...
Ursitoare, stelele,
iară naşi:
gândul, cuvântul,
apele, descântul,
pietrele şi vântul...
Focul, frunzele şi dorul
mi-au tors paşii în fuiorul
dragostei...
Şi sub cerul fără lacrimi
sunt...



Sunt muzica...

Sunt muzica din tine,
sunt fir de viaţă şi zbor neliniştit
până la tine în cuvânt
unde m-am cuibărit
să-mi caut sufletul pierdut,
odată, pe-o frunză,
pe-o zbatere de vânt.

Acum mă chemi cu glas nevinovat
şi-mi spui că n-ai ştiut,
că n-ai aflat
că m-am topit şi-am înviat
în versul tău,
în vorba ce m-a mângâiat...
ba nu! ce m-a tulburat,
şi mi-a întins capcane
în izvoare,
în luminişuri de pădure
şi pe cărări de munte
unde m-am rătăcit
de mine şi de lume.

Acum eu mă întorc
în cântecul dintâi
să îmi adorm
dorinţa: rămâi, rămâi, rămâi...

Mariana Rogoz Stratulat
Lacrima din Paradis, ed.PIM, Iaşi, 2009

Sunt muzica de Mariana Rogoz Stratulat - Dragos Sima - pian

Asculta mai multe audio instrumentala