duminică, 15 noiembrie 2015

Ascultă lumina



“Eşti o fiinţă a luminii.
Ai venit din lumină, te vei întoarce în lumină;
la fiecare pas te înconjoară lumina fiinţei tale nelimitate.”
Richard Bach în Îndrumar pentru Mesia
 Învăţături pentru sufletele avansate

************

Seară în liniştea luminii!
Întru fericire,
cu inimile curate şi sufletele pline
de mulţumire şi recunoştinţă!

****

Ascultă-mi lumina...

Ascultă-mi lumina
cum cerne uşor
chemări
de departe,
chemări
dintr-un gând.

Ascultă-mi orbirea
cum vede nimicul
ascuns
în secunda
trezirii
în zori.

Ascultă-mi izvorul
cum murmură tainic
poveşti adormite
în stropi
de suspin.

Ascultă-mi şi setea
când cere iertare
supuşilor vieţii
din noaptea
fugită
prin gânduri
străvechi.

Ascultă-mi cărarea
cum leagănă paşii
pierduţi
în uitare,
găsiţi
în amurg.

Ascultă-mi şi mersul
ce duce la zborul
căzut
în genunchi
pe vremuri
ce mor.

Ascultă-mi ecoul
răspuns
la tăcere,
răspuns
la plăcere,
răspuns
la cădere...

Mariana Rogoz Stratulat
Suflet de cocor, ed. PIM, Iaşi, 2011