luni, 16 noiembrie 2015

Încredere... regăsire...



“Înșelarea încrederii noastre rănește în noi ceva în același timp foarte adânc și foarte delicat. Ea doare de fiecare dată ca o iubire trădată și adeseori ne pasă mai puțin de neajunsurile decurgând din nerespectarea încrederii pe care am acordat-o cuiva decât de pierderea unui om în care aveam încredere pentru că ne era drag, și nu invers.(...)
Sigur sunt de faptul că, dacă aș mai avea de trăit încă o dată viața pe care am trăit-o deja, aș acorda unui prieten încrederea mea absolută și, păstrându-i-o mereu, l-aș lăsa să mi-o trădeze de atâtea ori până când m-ar iubi. Și, împreună cu mine, pe sine, iertându-se în numele meu.”
Petru Creția,
Luminile și umbrele sufletului (Încrederea)

******
Îţi doresc  timp binecuvântat cu pace şi iubire!
Ascultă tăcerea, simte şi trăieşte dragostea, lumina…

********
Regăsire

Mai întâi s-au zărit...
Căutau în nisip
timpul pierdut
de el, de ea...
Apoi au alergat
unul către celălalt
bucuroşi
că au găsit
o secundă,
o pană,
o piramidă...

S-au îmbrăţişat
înfăşurându-se
cu toate secolele
de iubire,
de zbor...

Au plâns
lacrimi şi umbre
pe Altarul Cerului.

Mariana Rogoz Stratulat
Aproape Unul, ed. PIM, Iaşi, 2015