luni, 14 decembrie 2015

Iubeşte viaţa



Trăieşte-ţi viaţa în libertatea de a exista
acolo unde vrei să exişti!

**********
“Dacă ar fi să trăiesc încă o dată,
aş trăi tot aşa cum am mai trăit.”
Michel de Montaigne

“O viaţă trăită frumos
este tot ce poate dori un om,
o viaţă bine trăită.”

Radu Beligan

“O viaţă trăită la alegere
este o viaţă de acţiune conştientă.
O viaţă trăită la întâmplare
este o viaţă de reacţie inconştientă.”
Neale Donald Walsch

“Măsurarea vieţii omului nu este în funcţie de timp,
ci de buna ei folosire.
Doar o viaţă trăită pentru alţii
este o viaţă care merită trăită.”
Octavian Paler

„Viaţa mea a fost intensă şi plină, 
experienţele mele, diverse şi cu siguranţă deloc searbăde,
chiar dacă lumina şi umbra s-au jucat mereu cu ea.
A fost viaţa unei femei care n-a uitat niciodată că era femeie, 
deşi de multe ori a avut de jucat rol de bărbat.”
Regina Maria

**********

Geometria vieţii

Am trăit prea mult
în geometria vieţii.
Timpul m-a lăsat
să curg
prin toate formele
de relief,
prin toate planetele.
A fost înţelegător.
Mi-a dat voie
să construiesc piramide
iubirii.

Oamenii se închină
în faţa lor
şi încep să iubească.
Piramidele deschid
un ochi
către cer
prin care zboară păsări
cu aripi ciudate.

Mariana Rogoz Stratulat
Aproape Unul, ed. PIM, Iaşi, 2015