joi, 31 decembrie 2015

Trecere



Poftiţi în trenul vieţii
să călătorim împreună prin clipe şi ani...
Să facem popas prin doruri şi gânduri,
să strângem în braţe oameni,
copaci, păsări şi flori...
Să facem o buclă clipelor frumoase
şi să trăim infinitul!
Să avem inima deschisă
pentru a dărui şi pentru a primi
dragoste!
Un An Nou
cu înţelepciune şi dorinţe împlinite,
cu bucurie şi prosperitate,
cu prieteni buni şi sănătate!
Mulţi, mulţi ani cu lumină, linişte şi iubire!
Vă îmbrăţişez cu întreaga mea fiinţă!

Mariana Rogoz Stratulat
31 decembrie 2015





Trecere




Merg prin timp
fără să-i rup
orele
şi spinii...
Iau cu mine
anii
şi puţin infinit...

************

Mi-e viaţa puţină
s-ajung azi la cer…
o pasăre mare, un vultur stingher,
mă ia pe-o aripă,
pe munte mă lasă…

Te implor,
să-mi fii răsăritul din umbră,
amurgul din ochi,
respirul
ce-mi iartă greşeala mărului
ucis la fereastră.

Se face frig
şi iarba-nverzeşte
sărutând
Anul Nou…

Mariana Rogoz Stratulat

31 decembrie 2015


 

"Mâine începe un nou an, iar când vă întâlniți, vă urați unii, altora: „La mulți ani!... Un an nou fericit!” Da, dar nu va fi neapărat un an nou pentru voi numai fiindcă a fost anunțat de calendar. Calendarul este un lucru, iar voi un altul.

Dacă doriți ca noul an să fie cu adevărat nou pentru voi, considerați-l ca o ființă vie și bogată care vă poate aduce niște cadouri importante: bucuria, pacea, iubirea... Veți primi aceste cadouri numai dacă pregătiți anumite locuri în voi pentru a le accepta.
Inspectați-vă mintea și inima pentru a alunga tot felul de lucruri vechi adunate. Sfârșitul anului trebuie să devină momentul unei importante curățenii. Așadar, prevedeți niște locuri în voi pentru a primi noul an în puritate și lumină."

Omraam Mikhaël Aïvanhov