marți, 12 ianuarie 2016

Ascultă liniştea din suflet....



“Dorinţa mea e să iert şi să îmbrăţişez
pe toată lumea,
 nu vreau să mai pătimească nimeni.”
 Dostoievski în Fraţii Karamazov

******
În faţă ai o nouă zi!
Trăieşte-o fără temeri,
cu dăruire şi energie pozitivă!
Te îmbrăţişez cu liniştea din suflet,
cu dorul din privire!



Cea mai puternică și rezistentă lege din Univers este IUBIREA;
crește, vindecă, transformă, învie, nu moare niciodată.
Iubirea nu pleacă, doar tu crezi că nu o mai ai.

Ea e acolo, activată sau nu.
Uitată sau proaspătă, adormită sau trezită.

Nu altul trebuie să respecte ceva ca eu să fiu fericit.
Toți au dreptul, prin naștere, să fie acolo unde s-au născut.
 
Legea includerii. Omul acela are dreptul să fie în sistemul acela.
Tu ai dreptul să mă vorbești de rău, eu am dreptul să te vorbesc de bine.
Tu ai dreptul să mă urăști, eu am dreptul să te iubesc.
Tu ai dreptul să te răzbuni, eu am dreptul să te iert.

Cine nu crede în Iubire, Iubirea se întoarce, uneori se răzbună...
Cei care urmează după tine vor încerca să preia datoria și să refacă Iubirea... Alege să fii de
partea ta, căci Iubirea este un stil de viață. Fii fericit, iubind!

Mintea mea, mireasa mea, te invit la dans!...

Hrisostom Filipescu