duminică, 24 ianuarie 2016

Lecţii



“Adeseori, părăseşti o relaţie sau îţi încalci un angajament pe care l-ai făcut, pentru că nu vrei să te confrunţi cu temerile care te cuprind.
Această strategie a ieşirii din scenă nu funcţionează niciodată, pentru că nu faci decât să te învârţi în cerc şi să creezi o altă relaţie, sau o altă situaţie, în care trebuie înfruntate aceleaşi temeri. Nu poţi renunţa la lecţie, înainte de a o învăţa. Poate că ai nevoie să experimentezi acea lecţie cu douăzeci de oameni diferiţi, în douăzeci de moduri diferite – dar, în cele din urmă, trebuie să-ţi înfrunţi temerile.”
Paul Ferrini 

*********

Trecerea prin viaţă mi-a oferit şansa de a mă descoperi puţin câte puţin cine sunt. Am întâlnit oameni care mi-au dăruit fără să le cer şi fără să-mi ia ceva în schimb, dar şi oameni care au luat fără voia mea. Am trăit experienţe în urma cărora am evoluat, dar şi experienţe care m-au tulburat încetinindu-mi evoluţia.

Din toate aceste "atingeri" am înţeles că particip de fapt la  lecţii din care trebuie să învăţ un "ceva" anume. Acest "ceva" e cheia divină a existenţei noastre. Iar "cheia" se numeşte Iubire. Necondiţionată.

26 ianuarie 2016