vineri, 29 ianuarie 2016

Mozaic de cuvinte



Cuvântul meu, cuvântul tău...
Ce este cuvântul?

Despre cuvinte şi nu numai,
astăzi,
29 ianuarie 2016,
de la ora 20.00,
la

ID: radioenigma

în
emisiunea

MOZAIC

cu
Mariana Stratulat

Te aştept cu
Poezie, Muzică, Gânduri şi mai ales… Cuvinte!

Mulţumesc!



Ştiut este că pentru a comunica o idee, pentru a exprima un enunţ sau a pune o întrebare avem nevoie de un bagaj lexical foarte bogat. Pe lângă cuvintele de bază fiind şi multe, multe alte variante, plus sinonimele, omonimele, antonimele, expresiile şi locuţiunile.
Şi în ciuda acestei bogăţii ne este foarte greu să ne înţelegem!

M-am gândit deseori cum am reuşi să ne conturăm părerile, impresiile, dorinţele, nemulţumirile dacă am renunţa la această imensitate de nuanţe verbale şi am reduce uneltele comunicării doar la câteva?

Cuvintele
sunt cele care ne schimbă pe noi,
iar schimbându-ne pe noi
schimbăm şi lumea în care trăim.

Să le folosim înţelept!