luni, 22 august 2016

Mulțumesc!



În fiecare dimineață sunt recunoscătoare că am primit în dar încă o clipă de viață, încă un gând frumos, încă un cuvânt divin.
Mi s-a dat șansa să-mi transform visele în realitate, să dăruiesc și să primesc iubire, să îmbrățișez lumina, oamenii, natura, întregul univers.
Sunt creatorul propriei mele vieți: trăiesc, iubesc, trăiesc!
Mulțumesc!

Panciu, 22 august 2016

                                                                 Balcic, iunie 2015

***

Aproape Unul

M-ai înşirat
peste tot:
prin casă,
prin vorbe,
prin tine...

Vroiai
să mă vezi,
să mă auzi,
să mă vorbeşti,
să mă citeşti,
să mă numeri
în fiecare clepsidră...

Ochii
mi i-ai agăţat
de aripile din tavan,
buzele
mi le-ai lipit
de buzele tale
însetate de focul sărutului,
mâinile
mi le-ai aşezat
pe tâmplele vulcanului
pentru a călători
în spirala tăcerilor.

Tu şi Eu
 – aproape Unul - 
trăim,
murim,
trăim...

Aproape Unul, ed. PIM, Iași, 2015