joi, 1 decembrie 2016

De ziua Ta

De ziua Ta îți dăruiesc gânduri de lumină și toate sentimentele mele de bucurie și dragoste!
Primește frumoase urări de sănătate, de liniște sufletească, de împlinire a tuturor viselor și dorințelor!
Sfântul Andrei să te ocrotească în fiecare clipă!
Te îmbrățișez cu aleasă prietenie!


 ***

Trăiesc...
Suntem ceea ce suntem.
De când şi până unde…
Nu vreau să ştiu!
Trăiesc în clipa de Acum.
Mă joc cu anii
şi-mi ascult tăcerea,
mă scutur linişte peste durere,
înghit cu lăcomie
cuvintele şi norii
să plâng apoi cu ciocârlia
şi cu piatra morii.
Mă las furată de un gând rebel
ce-mi toarnă lavă
în cupa de oţel…
Iubire sunt
– o pasăre cu pene de lumină
închisă
într-o sicriu de lut.
Mariana Rogoz Stratulat
Fantezii lirice în nopțile cu maci albaștri,
ed. Rafet, Râmnicu Sărat, 2016
_________
Foto: arhiva personală
Biserica Sfântul Andrei, Patras, Grecia, 6 octombrie 2016
 


***

Cântec final
Loc liber este pentru fiecare
acolo unde Dumnezeu ne cheamă!
Să nu lăsăm
copacii fără frunze
şi pâinea singură
pe masă!
Să împletim
secundă cu secundă,
din degete să crească flori…
Un menestrel
iubirea să ne-o zică
mie,
ţie,
mie...
Mariana Rogoz Stratulat
Fantezii lirice în nopțile cu maci albaștri,
ed. Rafet, Râmnicu Sărat, 2016
______________
Foto: arhiva personală
Biserica Sfântul Andrei, Patras, Grecia, 6 octombrie 2016