duminică, 1 ianuarie 2017

Gând la început de an



Gând la început de an

Mulțumesc  anului ce a trecut pentru tot ce mi-a dăruit și-l rog să-și amintească de mine, de faptele și dorințele, de gândurile și sentimentele mele.
Îmbrățișez Noul An cu dragoste și încredere, făcându-i loc în viața mea pentru a mă însoți pe calea desăvârșirii mele spirituale.
Iubire, credință, înțelepciune, generozitate, iertare, bucurie, toleranță, pace sufletească, inspirație, lumină, liniște, pace și multe altele vă doresc și îmi doresc în acest an.
Sănătate, frumusețe, gânduri și vorbe bune pentru tine, pentru voi, pentru familie, pentru prieteni, pentru întreaga lume, pentru mine!

Admirație, respect și prețuire!

Mariana Rogoz Stratulat
Panciu, 1 ianuarie 2017

***
Ne naştem – murim

Ne naştem
într-o anume zi!

Izgoniţi
din gândul tatălui ceresc
ne adăpostim
mai întâi
în pântecele mamei.
Apoi sărim,
strigând după ajutor,
în cămaşa de cânepă
a vieţii.
Ne spălăm
de toate orele
cu lacrimile cerului
păşind semeţi
prin galaxii şi nebuloase.
Destrămăm
pânza tăcutelor iubiri
pierzându-ne timpul
fără rost,
mâncându-ne
unii pe alţii...

Murim
într-o altă zi
luând cu noi
toate durerile lumii!

Aproape Unul, ed. PIM, Iași, 2015