marți, 14 februarie 2017

În fiecare zi este ziua îndrăgostiților!



În fiecare zi este ziua îndrăgostiților!

Iubirea adevărată cuprinde tot.
Nu se diferențiază de la subiect la subiect sau de la obiect la obiect, și oamenii capabili să o resimtă nu iubesc cu intensități diferite persoane diferite.
Nu instigă la ură, nu manipulează pe principiul ”Divide et impera!”.

"Rostul iubirii este să restabilească pentru o clipă haosul iniţial din care să se nască o lume nouă" -  Lucian Blaga

"Iubirea este înrudirea omului cu Dumnezeu. Ea uneşte la maxim persoanele umane fără să le confunde. În iubire se arată plenitudinea existenței." - Dumitru Stăniloaie

"Iubirea este suprema lege a universului: lege misterioasă care guvernează şi orânduieşte totul, de la atomul neînsufleţit până la fiinţele raţionale: de la ea pleacă şi spre ea converg, ca spre un centru de irezistibilă atracţie, toate gândurile şi acţiunile noastre." - Gustavo Adolfo Becquer  

 Așa cum spunea minunatul poet sufit Rumi: ” Sarcina ta nu este să cauți IUBIREA, ci să cauți și să găsești toate barierele pe care le-ai construit în tine împotriva ei.” 

„Copilul râde:
«Iubirea și înțelepciunea mea e jocul!»
Tânarul cântă:
«Jocul și-nțelepciunea mea-i iubirea!»
Batrânul tace:
«Iubirea și jocul meu e-nțelepciunea!»”

Lucian Blaga, Trei fețe

Iubirea și Libertatea  înseamnă uniune în adevăr.
Nu vă lăsați manipulați de frustrările narcisiste ale unor indivizi ce nu pot iubi oamenii așa cum sunt.
În fiecare zi faceți exercițiul iubirii spunând: ”Te iubesc!”
Doar așa veți fi liberi și fericiți!

Vă iubesc!

14 februarie 2017

***

Te iubesc...


Azi
ne-am scufundat
în norii plictisiţi
de ţipătul pescăruşilor.
Crabii
şi-au făcut
culcuş
în rochia mea
rămasă pe ţărm.
Tu mă strângi
în braţe
numărând
firele de nisip...

Foc și Apă, ed. PIM, Iași, 2014
 

 Foto: arhiva personală