duminică, 19 martie 2017

Iubirea cuvintelor



Te îmbrățițez cu mult drag!

Cred că știi deja cât de puternice sunt cuvintele pe care le rostim sau le gândim și ce impact au asupra noastră sau asupra celor din jur.

"La început a fost Cuvântul și Cuvântul era la Dumnezeu" este prima fraza pe care o regăsim în Biblie.

Orice cuvânt e o sabie cu două tăișuri, poate fi și binecuvântare, dar și blestem.

În seara aceasta mi-aș dori să citesc numai cuvinte frumoase, numai cuvinte de lumină și zâmbet, cuvinte sincere, cuminți, vesele, cuvinte-flori, cuvinte-zbor, cuvinte-cer, cuvinte-iubire...

***
De-a timpul

Tu eşti în viaţa mea,
tu eşti timpul!
Eu sunt viaţa
şi sunt în timpul tău!

Noi trăim în iubirea cuvintelor:
ne-am născut din aer,
am ars ca pasărea Pheonix
şi am renăscut ca perle
în marea Timpului.

Ireal, ed. PIM, Iași, 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

salut