miercuri, 19 aprilie 2017

Alegere



Alegere

Aleg să trăiesc frumusețea clipelor din perspectiva luminii soarelui.
De la răsărit până la asfințit pășesc cu bucuria că văd, că aud, că respir, că iubesc!
Acum, primăvara, ascult cântul tainic al înfloririi, privesc spectacolul culorilor vesele, jucăușe, îmbrățișez seninul cerului și ploile reci, temătoare ce-mi amintesc de lacrimile ascunse-n gene, plutesc în gânguritul turturelelor ce-și pregătesc cuib pentru temeinicia vieții, mă las ademenită de splendoarea înălțimilor și-mi deschid aripile a zbor, a libertate...
Simt realitatea oamenilor profunzi, sensibili, mă arunc în armonia  trăirilor intense, adânci, calde.
Sunt om și înfloresc asemenea magnoliei în fericirea timpului...

19 aprilie 2017


Foto: arhiva personală
Albumul: Flori din Grădina mea