vineri, 21 aprilie 2017

Ascult, privesc, tac...



Te tac într-un sărut
şi-mi scutur penele
de groază
că într-o zi
te voi fi pierdut.

(Pași în exil, ed. PIM, Iași, 2015)


De câteva zile sau poate doar de câteva ore
ascult ploaia, privesc zăpada,
ascult vântul, privesc soarele...
Totul e în Acum.
Tăcere și Iubire.

***
Trecere

Dorinţele mele
s-au îndepărtat de pământ
ţâşnind
prin aer.
Flacără rătăcitoare
am devenit
orbind ochiul negru
al soarelui.
M-am subţiat
ca o umbră
şi mi-am petrecut
copilăria
într-un glob mişcător
numărând
secundele,
stelele...

Ochii din cuvinte, ed. PIM, Iași, 2014

***

Merg prin timp
fără să-i rup
orele
şi spinii...
Iau cu mine
anii
şi puţin infinit...

Castanii orbi, ed. Rafet, Râmnicu Sărat, 2016

***

Întrebare

Tu, fir de iarbă verde,
foşnitor descânt,
asculţi ţărâna
cum se vaită?

Un os i s-a oprit în gât
şi-o lacrimă
a tremurat pe masă;
picioarele
s-au rătăcit prin crengi
şi-o guralivă gură
e şlempătă şi-mpunge
fantomele albastre
căzute ieri din cer.
Ţărâna nu mai poate
să-nghită vorbe slute
ţipate la mânie,
scuipate în deşert.

Se-aştern domol pe lume
tăceri de iarbă verde
şi flori de păpădie…

Mozaic în Alb și Negru, ed. PIM, Iași, 2014

  
___________
Foto: arhiva personală
Albumul: Flori din Grădina mea
21 aprilie 2017