joi, 4 mai 2017

Gânduri și vorbe...



Gânduri și vorbe...

Dacă florile și-ar dărui oameni
la fel cum oamenii își oferă flori,
de unde ar fi tăiați oamenii?

Nichita Stănescu


Mângâiată de lumina soarelui și îmbrăcată în liniște, astăzi am stat la povești cu lalelele despre oameni, despre iubire, despre viață...
Viața e un drum lung cu multe ispite și capcane;
cu rătăciri, căutări și găsiri.
Cu întrebări și răspunsuri, cu întrebări și fără răspunsuri.
Cu multă iubire de dăruit și de primit.
Spre seară, eu am plecat în casă, ele au rămas să-și trăiască culorile și parfumul sub cerul liber, ascultând gândurile stelelor, furișarea vântului, răbdarea pământului...
Mi-e clipa târzie și orele rare...
Privesc spre oameni cu ochi adânci de ploi...

4 mai 2017



Foto: arhiva personală
Albumul: Flori din Grădina mea