miercuri, 17 mai 2017

Hotărâre



Hotărâre

Viața este o clipă de uimire și înțelegere.

Cu oamenii cărora le-am deschis calea spre mine pentru a fi prieteni în armonia timpului și care au încercat să-mi strivească lumina și liniștea cu vorbe de spini, pot discuta doar despre încălzirea sau răcirea globală.

17 mai 2017

***

Iertare pentru răstignire

Îmi este teamă de iubire,
de-mbrăţişare şi de dor,
de lacrima de fericire
ascunsă într-un strop de nor.

Îmi este teamă de cuvânt
când îl primesc săgeată-n piept
ca mătrăgună.
Ca descânt,
cu dragoste eu îl aştept.

Îmi este teamă şi de oameni
când îmi strivesc al vieţii rost
vânzându-mi visele pe galbeni,
lăsându-mă fără-adapost.

M-au răstignit pe crucea vremii
lovindu-mi ochii cu urzici,
m-au scufundat în golul mării
printre nebuni şi pricolici.

Le iert dorinţa de mărire,
le iert şi gândul veninos
şi le sărut a lor privire
şi timpul spre apus întors.

Mozaic în Alb și Negru, ed. PIM, Iași, 2013