duminică, 7 mai 2017

În lumea mea...



În lumea mea...


Astăzi am trăit în comuniune adâncă cu tot ce există aproape și departe. Am auzit fiecare sunet, oricât de mic, al zilei care se alinta sub mângâierile domoale ale soarelui. Am fost încântată de veselia păsărilor care zburau căutând hrană pentru pui, de dragostea leneșă a pisicilor ce se atingeau delicat de picioarele mele. Am simțit în nări mirosul cald al vântului care adia cuminte prin gânduri și dor.
În lumina vie a focului din soare am ascultat liniștea infinită a tăcerii.
Eram pe un altfel de tărâm,  plin de culori, de șoapte, de pace...
O dragoste nemărginită creștea în surâsul cald al vieții.
În lumea mea totul este bine și frumos!

7 mai 2017

***

Iubire

În seara asta sunt
strălucire,
căldură,
lumină şi foc,
dăruire…

În seara asta
te iubesc
pentru
pământ şi stele,
pentru
senin şi furtună…
Ochii din cuvinte, Editura PIM, Iaşi, 2014

***

”Mariana Rogoz Stratulat este o poetă cu un condei delicat, de o puternică expresivitate lirică, melancolică, sensibilă şi afectivă care foloseşte gamele liricii moderne în tiparele clasice.

            Ceea ce e remarcabil.”

CEZARINA ADAMESCU, Visul morilor de vânt, ed. Rafet, Râmnicu sărat, 2015



Foto: arhiva personală
Albumul: Flori din Grădina mea