duminică, 2 iulie 2017

Momentul meu de liniște



Momentul meu de liniște

Trag cerul peste privire...

Iubesc cerul și tainele lui!
De când mă știu, fie noapte, fie zi, indiferent de anotimp, l-am privit ore în șir, lăsându-mă cuprinsă de adâncimea lui fără margini.
L-am privit și l-am ascultat, l-am atins cu gândul, i-am adresat rugăminți și rugăciuni, i-am închinat laude și mulțumiri, m-am închinat și mi-am cerut iertare.
Pentru mine Cerul și Pământul înseamnă pace, liniște, viață, iubire, zbor...
Armonie!

Vă îmbrățișez cu toate frumusețile universului!

Panciu, 2 iulie 2017

***


,,Dacă am rănit pe cineva, în orice mod,
fie conştient, fie inconştient,
din cauza nesiguranţelor mele, Îi cer iertare.
Dacă m-a rănit cineva, în orice mod, fie conştient,
fie inconştient
din cauza propriilor nesiguranţe,
Îl iert.
Şi dacă există vreo situaţie pe care nu sunt încă pregatită să o iert,
Mă iert pentru aceasta.
Pentru toate modurile în care îmi fac rău
negându-mă, îndoindu-mă de mine, minimalizându-mă,
autojudecându-mă sau nefiind blândă cu mine
datorită nesiguranţelor mele,
Mă iert.''


(rugăciune budistă)


foto: arhiva personală