sâmbătă, 30 decembrie 2017

Îngăduie-mi să...



Îngăduie-mi să...

Anul Vechi pleacă pe căi bătrâne, răbdătoare, să-și doarmă amintirile, să-și viseze iubirile.
Anul Nou ne îmbie să facem împreună  o călătorie mai frumoasă, mai liniștită, mai veselă, mai zâmbitoare, cu dorul dor , cu cântec de izvoare, cu rădăcini în nori, cu pas ușor și legănat pe drum de frunze și de grâu mășcat.

Să ne-așezăm, din când în când, pe banca de sub nuc,
să numărăm cocorii cum se duc,
să tresărim la ploaie și la vânt,
să fim în clipă și-n cuvânt,
să răsărim în pomul cu cireșe coapte,
să adormim  - baladă - într-o noapte.

Eu știu că anul care vine o să-ți placă, și-n suflet bucuria va-nflori mereu, caise vei culege, și-n horă vei juca, ca roua dimineții vei zâmbi la viață, cu aripi de lumină te vei înălța!

Îngăduie-mi să-ți spun că eu sunt doar o ființă, așa cum este fiecare, și am o inimă în piept, un soare, un drum al meu, deschis și drept.
Îngăduie-mi să-ți aduc aminte că azi e ziua ta și te rog să fii întotdeauna așa cum simți că ești, adică, TU!

La mulți ani!

Mariana Stratulat
Panciu, 30 decembrie 2017