joi, 23 ianuarie 2020

Aproape de cer


Nu știu cum se numește să îți dorești să ajungi aproape de cer urcând în cupola Bazilicii Sfântul Petru de la Vatican.
Cred că îți trebuie un bun echilibru interior și oarece condiție fizică.
Sau, în cazul meu, o doză uriașă de nebunie, care se numește credință.
Credința că Dumnezeu mă va ține de mână pentru a urca cele 500 și ceva de trepte până sus.
Ai senzația că te afli într-o cochilie de melc și scara devine din ce în ce mai îngustă, până când se reduce la o simplă sfoară. Urci în spirala vieții sau a timpului până amețești și... când ai impresia că nu mai poți... vântul te ia în brațe și te așază față în față cu cerul, cu imensitatea divină a dragostei Lui.
Cum am coborât, nu-mi amintesc.
Ajunsă jos și privind cupola, am simțit cum se strecoară printre gene picături calde de iubire.
Mulțumesc, Doamne!








Roma, Vatican, 2017